Taz

Alla inlägg under december 2008

Av Mattias Olsson - 27 december 2008 21:59

Av Mattias Olsson - 23 december 2008 23:14

Igår va d tungt... Tankarna virrade omkring i huvudet o jag visste varken in eller ut... =S

Men så idag efter lite trevligt sällskap & en mysig promenad så blev d genast mycke bättre... 

När man verkligen tycker om någon och får känna samma sak tillbaka så värmer det oerhört mycke!

En kram, att bara få hålla handen o inte minst ett glatt léende, på någon man tycker förtjänar det, kan lyfta den mest tunga stenen!!

Kort o gott så har jag haft en helt underbar dag!

Nästan som att sväva en bit från marken på nåt vis... Känner ni igen det?


Imorgon e d jul o jag har önskat mig nåt aldeles speciellt som visserligen inte kanske platsar under granen, men något som jag gärna tittar på varje dag!


Blir d inte med bloggande innan årsskiftet så önskar jag er alla en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!!

Av Mattias Olsson - 23 december 2008 02:46

Vissa saker ändras aldrig...

Nu blir d väl till att bita ihop o gilla läget oavsett om jag gillar det eller inte..

Det viktigaste i mitt liv gick åt skogen. Vet inte jag egentligen förväntade mig att det skulle bli nåt eftersom jag har en tendens till att alltid klanta bort mig rejält när d väl gäller...

Försöker att inte va helt för nere mäven om det är svårt just nu... =S

Jag får lägga d i någon annans händer o hoppas på att d går bättre då!!

Vidare så ser det lite ljusare ut nu med vissa andra saker men avslöjar inte mer förrens allt e spikat o klart!


Vi hörs!

Av Mattias Olsson - 18 december 2008 20:41

Nu är det snart nytt år och man kan ju bara hoppas att allt blir till det bättre!

Två saker händer i mitt liv nu som är dom viktigaste för hur min framtid kommer att se ut...

Tyvärr ligger inte någon av dom i min makt att avgöra...

Jag försöker hålla hoppet uppe här i mörkret..

Det finns väl tre vägar att gå nu... men den ena är mycket, mycket bättre än dom andra två....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards