Taz

Alla inlägg under mars 2009

Av Mattias Olsson - 28 mars 2009 19:24

Efter att ha hjälpt Henke med min gamla bil blev det uppstart o provkörning idag... NICE! Fick tillbaka mitt begär om att åka fort igen... *tänker mig tillbaka*

För övrigt har d inte hänt så mkt att skriva om direkt... Har dragit ner på tempot en smula när d gäller festandet o krogen... dels för att d tar hårt på kroppen, men även på kassan.. HAHA

D har visserligen resulterat i att jag känner mig ännu mer ensam.. Inte direkt många som hälsar på när man bor mitt på landet... :-S

Nya soffor har det oxå blivit! Tack till mamma o pappa för det!

Blev kanske aningen trångt med två soffor men med lite hjälp från en som kan detta med inredning så kanske d går att lösa ändå!! *hoppas* ;-)

Det finns iaf fortfarande lite som håller mitt humör uppe o saker som inte helt e överstökade ännu hoppas jag! Mer om det senare när jag själv vet vad som kommer hända!

Slänger upp en bild från förra året på "pärlan" som gav mig mycke glädje! :P

Av Mattias Olsson - 14 mars 2009 00:03

Idag ska vi som bekant ha en väldig massa otur... D e ju fredagen den 13'e...

Men när jag funderar lite så kan jag inte komma på en enda sak som hände mig iaf som va p.g.a otur...

Så för mig e d bara en myt. Kanske inte för er andra.

Vi har alla vissa saker som vi tror på. Jag tror t.ex att vi inte är ensamma i universum. Vilket jag baserar på sannolikheten att med det antalet galaxer o stjärnor, så borde det finnas ganska många planeter med rätt förhållande för att liv ska kunna uppstå. Och med tanke på hur "ung" vår planet är om man jämför med åldern på universum så borde det ha funnits gott om tid för att inte bara liv, utan intilligent liv ska ha kunnat utvecklas...

Hur som helst, sannolikheten är ganska stor.

Hur detta nu har med fredagen den 13'e att göra har jag inte en aning om..

Det bara dök upp i skallen. Saker har tendens att göra det när man har tråkigt...

Precis som nu...


En helt vanlig simpel usel ensam fredag, som råkar vara just dag nr 13 i månaden... ;-)


PS. Om någon har en susning om hur man kan lägga upp bakgrunds musik till bloggen som startar automatiskt så skriv gärna en kommentar eller nåt...

Vilket ni alla självklart får göra aven om ni inte skulle veta... ;-) DS.

Av Mattias Olsson - 3 mars 2009 17:43

De e verkligen enormt jobbigt att inte få höra av sig eller att få höra av dig...Jag vet mycke väl om varför o jag klandrar inte dig... Önskar verkligen att allt vore annorlunda.Du tog min kärlek med dig när du gick...Finns inget kvar som spelar någon roll längre.Verkligen ingen roll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards