Taz

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Ensam är stark?

Av Mattias Olsson - 16 april 2009 17:24

Hände nåt lite konstigt igår... Tror att poletten trillade ner o jag insåg hur ensam jag egentligen är... =(

Att va singel o leva för sig själv e väl en sak... men när man samtidigt går o suktar efter nåt, som man dessutom inte kan få, så känner man sig om möjligt bara ännu mer ensam... 

Nu står sommaren o knackar på dörren o än en gång gör d sig påminnt hur ensamt d kan vara att inte ha någon att dela saker o ting med! =(

Hängigt värre tycker jag! Försöker peppa mig själv över hur bra jag har det som inte behöver ta hänsyn till någon, hur jag kan åka på nån tillställning o kanske bli sen utan att behöva oroa mig för att någon sitter o väntar på mig eller blir orolig för att jag e iväg längre än väntat... 

Men alla dom sakerna vill jag ju ha! Missförstå mig rätt nu, men jag vill alltså känna att jag betyder något för någon och att någon skulle bli orolig om jag blir sen o inte skulle höra av mig...

Samma sak tvärt om självklart! Känna att jag faktiskt bryr mig om någon som finns i mitt liv o som jag kan bli orolig över. Få den personen att känna sig omtyckt o kunna få muntra upp henne när hon känner sig hängig som jag gör nu... Vem muntar upp mig??

Satt i soffan o tittade på tv igår som 95% av sveriges befolkning gjorde, när min fräs hoppade upp o somnade i mitt knä... D va härligt samtidigt som d va ytterligare en påminnelse om hur ensamt jag lever... 

Den enda som delar vardagen med mig på gott o ont... ...är en katt...

Kan d va mer illa?

 
 
Ingen bild

tingeling

6 februari 2016 19:51

Finns såklart någon för dej också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattias Olsson - 14 december 2009 16:02

Jag vill bada juh!!  

Av Mattias Olsson - 12 december 2009 00:15

Just nu står ett varmt bad högst upp på önskelistan!! Hade d hela avslutats med en massage så hade ingen varit lyckligare än jag!! ska minsann hålla tummarna, blunda o hoppas d dyker upp ett badkar... ;-) ...

Av Mattias Olsson - 10 december 2009 22:19

Av någon konstig anledning så blev allt svart idag när jag satt i bilen... När jag vaknade igen stod bilen still mitt i diket... D där kunde slutat illa... så... Glöm inte bältet!! Jag e glad att jag hade mitt! ...

Av Mattias Olsson - 9 december 2009 01:05

Ett STORT GRATTIS till en mycket speciell människa! Hoppas du får en underbar födelsedag!    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards