Taz

Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Nytt år - Gammla minne...

Av Mattias Olsson - 1 januari 2009 22:25

Time to let go?? 

Time to let go??



God fortsättning på er alla!!

Hoppas alla haft en bra o trevlig nyårsafton!

Själv hade jag skoj men aftonen saknade närvaron från en någon speciell!

Nu verkar det som om att det blir jag som får ta beslutet vad som kommer att hända ändå...

Ska jag fortsatta vänta, hoppas o må dåligt?

Eller ska jag klippa banden o försöka gå vidare i hopp om att jag repar mig någon gång?

Men om jag nu går vidare och det senare visar sig att jag kan få det jag helst av allt vill ha, hur ska jag då göra?

Livet är svårt o man lär sig aldrig.

Jag lär mig aldrig så jag slutar göra misstag eller involvera mig i nåt som bara orsakar smärta i slutändan. Jag lyckas nämligen alltid bli sårad när jag väl öppnar mig o släpper in någon.

Lyssnar jag på hjärtat kommer jag stanna kvar o vänta lääänge till....

Lyssnar jag till hjärnan ska jag stänga dörren o aldrig mer öppna den...


På andra plan i livet har det skett lite ändringar nu iaf. =)

Ny lägenhet - nya möjligheter anser jag!!


*Signing off*  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattias Olsson - 14 december 2009 16:02

Jag vill bada juh!!  

Av Mattias Olsson - 12 december 2009 00:15

Just nu står ett varmt bad högst upp på önskelistan!! Hade d hela avslutats med en massage så hade ingen varit lyckligare än jag!! ska minsann hålla tummarna, blunda o hoppas d dyker upp ett badkar... ;-) ...

Av Mattias Olsson - 10 december 2009 22:19

Av någon konstig anledning så blev allt svart idag när jag satt i bilen... När jag vaknade igen stod bilen still mitt i diket... D där kunde slutat illa... så... Glöm inte bältet!! Jag e glad att jag hade mitt! ...

Av Mattias Olsson - 9 december 2009 01:05

Ett STORT GRATTIS till en mycket speciell människa! Hoppas du får en underbar födelsedag!    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards